Wednesday, May 27, 2009

Tenggelam timbul

Shit. Aku mulakan entry ini dengan shit bukan kerana sedang menyumpah menggunakan perkataan shit. Tapi mmg aku nak bercerita pasal shit.
Weekend hari tu, ahad malam selepas berjimba2 di Sogo utk sesi karaoke, aku pun menuju ke Bangsar utk saja berjalan2.
Kemudian tunang aku nak pegi ke tandas, jadi kami berhentilah di Petronas Jalan Maarof, yang belah nak masuk Jalan Riong tu.
Tunang aku keluar, aku pun tunggu dalam kereta, sambil makan Walls drumstick coklat. Tiba2 ada seorang makcik tua pakai baju kelawar lalu sebelah kereta aku. Bukan nak kutuk, tapi mmg serabai sungguh makcik tua itu. Ye, aku memang nak mengutuk ni. Makcik tu berjalan sebelum menunggu di tepi sebuah teksi yang sedang mengepam angin.
Tak lama lepas makcik tu lalu jalan lalu sebelah kereta aku, tunang aku masuk dengan terus berkata.

cik tunang:Bee, tgk makcik tu.
Aku: Ye, perasan tadi dia lalu sebelah kereta ni.Cam orang tak betul je.
cik tunang:Dia berak tak flush.Nampak t**k dia timbul. Besar pulak tu.
Aku: Shit! Mana tau?
cik tunang: Orang masuk tandas dia baru je keluar. Nampak t**k dia. Besar, bau ikan. Orang tahan nak muntah.
Aku: (dalam hati) Camna nak habiskan Walls Cornetto ni. Kaler pun sama dengan t**k.
Shit!

No comments: