Friday, May 29, 2009

Layout maskulin

Aku perlu menukar layout sebelum ini yang hanya bertahan 3 hari.
Ini selepas ditegur oleh blogger Belle yang cakap layout aku tu girlie sebab ada polka dot. Rasanya aku pilih layout berkenaan di ruangan 'Layout for Boys'. :D
Dan untuk membuktikan kepada Belle bahawa dia tidak membaca blog seorang nyah, aku senaraikan lima bukti aku adalah tulen :D

1. Nama aku Shahrizan. Betul ada pompuan nama Shahrizan, tapi pompuan yang memiliki nama ini pasti akan ditegur dengan ayat "Eh, nama you macam lelaki"

2. Aku Shahrizan BIN Salian.

3. No IC aku 820305-01-5507. Perhatikan angka terakhir itu adalah nombor ganjil. Kerajaan Malaysia menetapkan pemilik IC dengan nombor terakhir ganjil adalah LELAKI.

4. Libido aku meningkat jika melihat gadis seksi. Bukankah itu tanda lelaki tulen yang cukup hormon testosteronnya?

5. I have a penis and I pee standing up :P

Sekian.

4 comments:

lavidalabelle said...

ha yg layout ni barulah sesuai.

barulah tak mcm gurrrl. lalala...


p/s: gambar yg kencing berdiri tu sah-sah bukan ko sebab ko tu panda ;p

arnuar88 said...

kalau kita tau diri kita ni lelaki,
duduk kat mana2, buat apa2 pun kita tetap akan jadi lelaki..
xperlu nk prove kat org yg kita adalah lelaki.. huhu...

sori tumpang lalu..

Shahrizan Salian said...

Belle,
I am a MALE panda. Aum.

arnuar88,
Yup bro. Sure! Ini hanya lite humor semata2. ;) Thanks for lalu my blog!

AZIZAN & HAFIZAH said...

Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Lelaki Disini Agar Anda Lebih Macho, Tegap Dan Bertambah Kacak....Hehe...
Jangan Segan2..Realisasikan Badan Impian Anda.....