Tuesday, June 2, 2009

Aku tau kau tua...

..tapi boleh tak respek dan hargai orang lain lebih muda?

Kau ingat kau boleh buat apa je PU***AK...???

Tau tak aku penattt...!!!!

Aku nak cover tido!

Aku bukan STAR!!!! Tapi kau treat aku macam STAR!!!! So give me what I totally DESERVE.

Kau memang CIBAI. Kalau masuk skolah asrama dah kena belasah TAU TAK. Aku tak kital orang tapi kalau BARAN ni datang, watch it out. Kat dalam lain kat luar bukak cerita lain. Ingat tu.

(muzik latar, credit to MUH-Putihnya Lukisan)

Oh manusia
Tak kumengerti sifatnya
Ada mulia, ada juga kejinya
Yang si tua berbalahkan kuasa
Yang si muda mengacukan senjata

Oh maruah dijualbeli
Oh murahnya
Oh bumi terbelah lagi
Oh bencana


Done. Aku nak tido.

Oh, ni gambar desktop Acer Aspire 2930 aku.


2 comments:

pye:rudz said...

tua ke, muda ke, kenalah respect each other, kan?

Shahrizan Salian said...

Betul betul betul!